Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro online kurzy, offline kurzy, kroužky pro děti, individuální konzultace a e-booky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím webových stránek www.michaelakarkoskova.cz nebo jiným způsobem (osobně, e-mailem, telefonicky) mezi mnou:
Ing. Michaela Karkošková
sídlo: Nová 501/23, Kostice, 691 52, Česká republika
IČO: 09047026
e-mail: info@michaelakarkoskova.cz
tel. č.: +420 605 973 886
zapsaná v živnostenském rejstříku Jihomoravského kraje, pobočka Břeclav
(dále jen „Poskytovatel„)
a Vámi jako kupujícím/klientem (dále jen „Klient„).
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ A VYSVĚTLENÍ ÚČELU VOP
1.1 Tyto VOP upravují práva a povinnosti smluvních stran při poskytování služeb a produktů Poskytovatele, kterými jsou zejména:
a) offline kurzy a lekce (prezenční výuka)
b) online kurzy a lekce (distanční výuka)
c) individuální konzultace v oblasti kineziologie One Brain® a Bachových esencí
d) kroužky pro děti
e) e-booky a digitální produkty
f) fyzické produkty
1.2 Odesláním objednávky/přihlášky nebo jiným způsobem uzavření smlouvy Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.
1.3 VOP tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem.
1.4 VOP jsou k dispozici na webových stránkách Poskytovatele a jsou archivovány v elektronické podobě.
II. DŮLEŽITÉ POJMY
2.1 KLIENT – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá smlouvu s Poskytovatelem.
2.2 SPOTŘEBITEL – Klient, který je fyzickou osobou a jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání. Pokud Klient uvede v objednávce IČO, má se za to, že smlouvu uzavírá jako podnikatel.
2.3 SMLOUVA – kupní smlouva, smlouva o poskytnutí služby nebo jiná smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem a Klientem.
2.4 PRODUKT – e-book (elektronická kniha), online kurz, fyzický produkt nebo jiný digitální obsah nabízený Poskytovatelem.
2.5 SLUŽBA – offline kurz, online kurz, individuální konzultace, kroužek pro děti nebo jiná služba poskytovaná Poskytovatelem.
2.6 DIGITÁLNÍ OBSAH – data vytvořená a poskytovaná v digitální podobě (e-book, online kurz apod.).
III. DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ K POSKYTOVANÝM SLUŽBÁM
3.1 Poskytovatel výslovně upozorňuje, že není lékařem, psychologem ani psychoterapeutem a neposkytuje zdravotní služby ani psychologickou péči. Služby v oblasti kineziologie One Brain® a Bachových esencí jsou určeny k harmonizaci energetického systému, podpoře osobního rozvoje a nemohou nahradit lékařskou či psychologickou péči.
3.2 Klient bere na vědomí, že v případě zdravotních či psychických obtíží je nutné vyhledat příslušného odborníka z řad lékařů, psychologů nebo psychoterapeutů.
3.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoliv zdravotní komplikace vzniklé v souvislosti s poskytnutými službami či produkty.
3.4 Veškeré služby a produkty Poskytovatel poskytuje s maximální péčí a na základě svých nejlepších znalostí a zkušeností. Jedná se však o návody a doporučení, jejichž aplikace a výsledky závisí na mnoha faktorech, které Poskytovatel nemůže ovlivnit (např. na úsilí Klienta, jeho důslednosti, osobních předpokladech, vnějších podmínkách apod.). Proto Poskytovatel nemůže garantovat dosažení konkrétních výsledků a neodpovídá za to, jakých výsledků Klient na základě poskytnutých služeb a produktů dosáhne.
IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
4.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem může být uzavřena:
a) prostřednictvím webového rozhraní – odesláním vyplněného objednávkového formuláře
b) e-mailem
c) telefonicky
d) osobně
4.2 V případě objednávky přes webové rozhraní Klient vyplní objednávkový formulář a odešle jej Poskytovateli. Poskytovatel objednávku potvrdí e-mailem nejpozději do jednoho pracovního dne. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky Klientovi.
4.3 Pokud Poskytovatel objednávku nepotvrdí do jednoho pracovního dne, má se za to, že objednávka nebyla přijata.
4.4 Klient je povinen v objednávce uvést pravdivé údaje. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody vzniklé v důsledku uvedení nepravdivých údajů Klientem.
4.5 Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je archivována v elektronické podobě. Přístup k archivované smlouvě není Klientovi umožněn.
V. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
5.1 Ceny služeb a produktů jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele nebo v jiných materiálech Poskytovatele. Ceny jsou konečné, Poskytovatel není plátcem DPH.
5.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny měnit. Pro Klienta je závazná cena platná v okamžiku uzavření smlouvy.
5.3 Způsoby platby:
a) Bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele – platební údaje budou Klientovi zaslány e-mailem
b) Online platební kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) – platba se provede ihned
c) Online bankovním převodem – platba se provede ihned
d) V hotovosti – pouze u vybraných offline kurzů a lekcí
5.4 Platební metody online jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.
5.5 Splatnost:
a) V případě bezhotovostního převodu je cena splatná do 14 dnů od potvrzení objednávky, není-li dohodnuto jinak
b) U offline kurzů musí být platba připsána nejpozději jeden den před zahájením kurzu
c) U online plateb kartou nebo rychlým převodem je platba splatná ihned při objednání
d) U individuálních konzultací je splatnost uvedena na faktuře
5.6 Po přijetí platby vystaví Poskytovatel Klientovi fakturu v elektronické podobě a zašle ji na e-mail uvedený v objednávce.
5.7 V případě prodlení s úhradou ceny je Poskytovatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
VI. DODACÍ PODMÍNKY
A) Pro e-booky a digitální produkty:
6.1 E-book nebo jiný digitální produkt bude Klientovi dodán po zaplacení ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít, a to do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet Poskytovatele. V případě online platby bude produkt dodán obratem.
B) Pro online kurzy:
6.2 Po uhrazení ceny online kurzu bude Klientovi vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou mu zaslány přístupové údaje na e-mail uvedený v objednávce, a to do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet Poskytovatele. V případě online platby budou přístupové údaje zaslány obratem.
6.3 Pokud je online kurz otevírán pro všechny účastníky ve stejný den, budou přístupové údaje zaslány v předem oznámený den po zaplacení ceny.
6.4 Online kurz může být zpřístupněn jednorázově nebo postupně dle harmonogramu uvedeného v členské sekci kurzu.
C) Pro offline kurzy, kroužky pro děti a individuální konzultace:
6.5 Místem poskytnutí služby je místo uvedené v popisu služby nebo místo dohodnuté mezi Poskytovatelem a Klientem.
6.6 Termín poskytnutí služby je uveden v popisu služby nebo je dohodnut mezi Poskytovatelem a Klientem.
VII. UŽIVATELSKÝ ÚČET A LICENCE K DIGITÁLNÍMU OBSAHU
7.1 Po zakoupení online kurzu obdrží Klient přístupové údaje k uživatelskému účtu. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám.
7.2 Klient se zavazuje udržovat své údaje v uživatelském účtu aktuální a pravdivé.
7.3 Poskytovatel je oprávněn zrušit uživatelský účet Klienta v případě, že Klient poruší své povinnosti vyplývající ze smlouvy nebo těchto VOP, zejména v případě porušení autorských práv.
7.4 Zakoupením digitálního obsahu (e-book, online kurz) získává Klient nevýhradní, nepřenosnou licenci k užití digitálního obsahu pro vlastní potřebu. Klient není oprávněn:
a) poskytovat digitální obsah třetím osobám
b) kopírovat, rozmnožovat nebo šířit digitální obsah
c) upravovat, zpracovávat nebo jinak měnit digitální obsah
d) používat digitální obsah ke komerčním účelům
7.5 Porušení těchto omezení může být postižitelné podle autorského zákona a může jít i o trestný čin.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
A) Pro spotřebitele:
8.1 Klient, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy, a to s výjimkou případů uvedených v bodě 8.3.
8.2 Pro odstoupení od smlouvy může Klient využít vzorový formulář dostupný na webových stránkách Poskytovatele nebo může odstoupení od smlouvy zaslat e-mailem na adresu info@michaelakarkoskova.cz nebo poštou na adresu sídla Poskytovatele.
8.3 Klient nemůže odstoupit od smlouvy:
a) o poskytování služeb, které již byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy
b) o dodávce digitálního obsahu, pokud byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Klienta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil Klientovi, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
8.4 V případě odstoupení od smlouvy vrátí Poskytovatel Klientovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něj přijal, stejným způsobem, jakým je přijal, pokud se s Klientem nedohodne jinak.
B) Storno podmínky pro offline kurzy:
8.5 Klient může zrušit svou účast na offline kurzu za následujících podmínek:
a) Při zrušení účasti nejpozději 14 dní před zahájením kurzu vrátí Poskytovatel 85 % zaplacené ceny (po odečtení 15 % administrativních nákladů)
b) Při zrušení účasti 7-13 dní před zahájením kurzu vrátí Poskytovatel 50 % zaplacené ceny
c) Při zrušení účasti méně než 7 dní před zahájením kurzu se zaplacená cena nevrací
8.6 Storno je nutné zaslat e-mailem na adresu info@michaelakarkoskova.cz. Rozhodující je datum doručení e-mailu Poskytovateli.
C) Storno podmínky pro individuální konzultace:
8.7 Klient může zrušit individuální konzultaci nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem, a to e-mailem na adresu info@michaelakarkoskova.cz nebo telefonicky na číslo +420 605 973 886. V takovém případě má Klient nárok na vrácení zaplacené ceny v plné výši nebo na přesunutí konzultace na jiný termín dle dohody.
8.8 Pokud Klient zruší individuální konzultaci méně než 24 hodin před dohodnutým termínem nebo se na konzultaci nedostaví, nemá nárok na vrácení zaplacené ceny a konzultace bude účtována v plné výši.
D) Odstoupení od smlouvy ze strany Poskytovatele:
8.9 Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v následujících případech:
a) Klient nezaplatí cenu ve stanovené lhůtě
b) Klient poruší své povinnosti vyplývající ze smlouvy nebo těchto VOP, zejména poruší autorská práva
c) Kurz se nenaplní minimálním počtem účastníků (v takovém případě má Klient nárok na vrácení zaplacené ceny v plné výši)
d) Z důvodu vyšší moci nebo jiných závažných okolností, které Poskytovatel nemohl předvídat nebo jim zabránit
8.10 V případě odstoupení od smlouvy ze strany Poskytovatele z důvodů uvedených v bodě 8.9 písm. c) a d) vrátí Poskytovatel Klientovi zaplacenou cenu v plné výši.
IX. ZMĚNY TERMÍNŮ, LEKTORŮ A FORMY VÝUKY
9.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu, lektora, místa konání nebo formy výuky (přesun z offline do online) v následujících případech:
a) Nemoc nebo jiná překážka na straně lektora
b) Nedostatečný počet účastníků
c) Vyšší moc (přírodní katastrofy, epidemie, vládní opatření apod.)
d) Jiné závažné okolnosti, které Poskytovatel nemohl předvídat nebo jim zabránit
9.2 O změně termínu, lektora, místa konání nebo formy výuky bude Poskytovatel Klienta informovat e-mailem nebo telefonicky nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem, pokud to okolnosti umožní.
9.3 V případě změny termínu, místa konání nebo formy výuky má Klient následující možnosti:
a) Přijmout změnu
b) Požádat o vrácení zaplacené ceny v plné výši
c) Dohodnout se s Poskytovatelem na jiném náhradním řešení
9.4 Pokud Klient nereaguje na oznámení o změně do 48 hodin od jeho odeslání, má se za to, že se změnou souhlasí.
X. KROUŽKY PRO DĚTI A POŘIZOVÁNÍ FOTOGRAFIÍ
10.1 Kroužky pro děti probíhají bez přítomnosti rodičů, není-li výslovně uvedeno jinak.
10.2 Zákonný zástupce dítěte je povinen informovat Poskytovatele o všech relevantních skutečnostech týkajících se zdravotního stavu dítěte a jeho specifických potřeb.
10.3 Poskytovatel může na kurzech, kroužcích a jiných akcích pořizovat fotografie, video nebo audio nahrávky, které mohou být použity pro marketingové účely Poskytovatele, zejména na jeho webových stránkách a sociálních sítích.
10.4 Klient (v případě dětí jejich zákonný zástupce) uzavřením smlouvy uděluje souhlas s pořizováním a použitím fotografií, video nebo audio nahrávek dle bodu 10.3. Tento souhlas může kdykoliv odvolat e-mailem zaslaným na adresu info@michaelakarkoskova.cz.
10.5 Na základě odvolání souhlasu Poskytovatel přestane používat fotografie, video nebo audio nahrávky Klienta nebo dítěte pro marketingové účely, a to bez zbytečného odkladu.
XI. FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU A TECHNICKÉ POŽADAVKY
11.1 Digitální obsah (e-book, online kurz) je poskytován ve formátu .pdf, .mp3, .mp4 nebo v jiném běžně používaném formátu.
11.2 Pro přístup k digitálnímu obsahu a jeho správnému fungování je potřeba:
a) Zařízení s přístupem k internetu
b) Webový prohlížeč podporující HTML5, JavaScript a cookies
c) Software pro otevření a čtení souborů ve formátu .pdf (např. Adobe Acrobat Reader)
d) Software pro přehrávání audio a video souborů
e) Stabilní internetové připojení s minimální rychlostí 5 Mbps
11.3 Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost digitálního obsahu v případě nefunkčnosti nebo nedostatečné rychlosti internetového připojení Klienta nebo v případě nefunkčnosti jeho hardwarového či softwarového vybavení.
11.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo na krátkodobou nedostupnost webových stránek a digitálního obsahu z důvodu údržby nebo aktualizace.
XII. ODPOVĚDNOST A REKLAMACE
12.1 Poskytovatel odpovídá za to, že služba nebo produkt bude poskytnuta/dodána v souladu se smlouvou a těmito VOP.
12.2 Klient je povinen zkontrolovat poskytnutou službu nebo dodaný produkt bez zbytečného odkladu po jejím poskytnutí nebo jeho dodání a případné vady neprodleně oznámit Poskytovateli.
12.3 V případě, že služba nebo produkt má vady, má Klient právo na jejich odstranění. Pokud odstranění vad není možné, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy.
12.4 Reklamaci je Klient povinen uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to e-mailem na adresu info@michaelakarkoskova.cz nebo poštou na adresu sídla Poskytovatele.
12.5 Reklamace musí obsahovat:
a) Identifikační údaje Klienta
b) Popis vady
c) Návrh řešení reklamace (odstranění vady, sleva z ceny, odstoupení od smlouvy)
12.6 Poskytovatel je povinen rozhodnout o reklamaci do 30 dnů od jejího doručení.
12.7 V případě oprávněné reklamace má Klient nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
12.8 Poskytovatel nenese odpovědnost za:
a) Nesplnění očekávání Klienta ohledně přínosů služby nebo produktu
b) Nevhodné použití informací poskytnutých v rámci služby nebo produktu
c) Nedosažení výsledků, které Klient očekával
d) Škody vzniklé v důsledku vyšší moci
XIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
13.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a dalšími právními předpisy.
13.2 Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách Poskytovatele.
13.3 Klient uzavřením smlouvy potvrzuje, že se seznámil se Zásadami ochrany osobních údajů.
XIV. ŘEŠENÍ SPORŮ
14.1 Případné spory mezi Poskytovatelem a Klientem budou řešeny přednostně smírnou cestou.
14.2 Pokud by se nepodařilo vyřešit spor smírnou cestou, je Klient, který je spotřebitelem, oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
web: www.coi.cz
email: adr@coi.cz
14.3 Klient může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
14.4 Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
XV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
15.1 Tyto VOP jsou platné a účinné od 3.10.2025.
15.2 Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně změnit. Změnu VOP oznámí Poskytovatel Klientovi prostřednictvím webových stránek.
15.3 Pro Klienta jsou závazné VOP platné a účinné v okamžiku uzavření smlouvy.
15.4 Je-li některé ustanovení těchto VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
15.5 Smlouva a veškeré právní vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky.
15.6 Veškerá ujednání mezi Poskytovatelem a Klientem musí být učiněna v písemné formě.
15.7 Kontaktní údaje Poskytovatele:
e-mail: info@michaelakarkoskova.cz
telefon: +420 605 973 886
adresa: Nová 501/23, Kostice, 691 52, Česká republika
V Kosticích dne 3.10.2025
Ing. Michaela Karkošková
