Sudoku pro nejmenší. Děti si vystřihnou obrázky a nalepí je na správné místo. Po dokončení úkolu čtou jednotlivé řádky zvířátek zleva doprava a kontrolují si správné vyluštění.
Děti dokreslují počasí k domečkům podle zadání lektorem/rodičem.
„What´s the weather like, what´s the weather like, what´s the weather like today?
Is it sunny? Is it cloudy? Is it rainy? Is it windy?
What´s the weather like today?“
Namotivujte děti k tomu, aby spolupracovaly na lekcích angličtiny. Jak na to popisuji v tomto článku>>.
Pdf soubor obsahuje 5 různých motivů (10 stran A4).
„Count down, count down,
the rocket´s leaving soon.
Count down, count down,
leaving to the moon.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Blast off!!!“
Pracovní list k dopravním prostředkům.
„Hurry/slowly/quickly,
drive/ride/fly
the bus/car/motorbike…“
„5 little pencils standing in a row.
The first one said: „I’m red, you know.“
The second one said: „I’m green like a tree.“
The third one said: „I’m blue like the sea.“
The fourth one said: „I’m yellow like the sun“
The fifth one said: „Being purple is fun.“
5 little pencils, happy as can be
colouring pictures with you and me.“
Děti si vystřihnou robota Roba a pásek s pohybovými obrázky nebo slovíčky (dle úrovně). Vloží ho do předem připravených děr a posunují slovíčka. Aktivita je vhodná na procvičení rozkazů: „Robo, hop!“ nebo „Robo, don´t hop!“ aj.
Hop a little, jump a little, 1-2-3.
Skip a little, run a little, tap one knee.
Bend a little, stretch a little, nod your head.
Please sit down and be quiet.
Zopakujte si nebo se naučte zvířátka z farmy na této jednoduché deskovce. Hraji s jednotlivci nebo klidně s celou skupinkou. Pomocí pinčlíků (já použila malý traktor) se posunujete po desce počtem kroků, které hodíte na kostce. U každého zvířátka můžete zopakovat zvuk, který vydává nebo také pantomimou představit, jak zvíře vypadá.
Zvířátka na farmě. Pdf. soubor obsahuje stodolu a zvířátka pro dvě děti. Stodola se vystřihne a rozstřihne uprostřed. Zvířátkový pásek se obstřihne, seskládá a nalepí k vratům tak, aby zvenku šla vidět pouze stodola. Zvířátka si mohou děti vybarvit a opakovat si jejich názvy a zvuky, které vydávají.
Sada obsahuje obrázky druhů zeleniny a ovoce k vytištění, dále flashkarty, obtahovací hand-outy, prosvicovací sklenici na zavařování a košík na sběr. Ovoce i zeleninu můžete počítat, třídit podle barev, velikosti nebo oblíbenosti.
Zalaminujte si hrnec, udělejte do něj díru a podlepte ho slídou, která vytvoří kapsu.
Skvěle doplní písničku:
Chop, chop, chop the veggies, chop, chop, chop, chop, chop.
Chop, chop, chop the veggies, and put them in the pot.
Ptejte se, jakou zeleninu do polévky dáte a jaká už je v hrnci.
Děti si mohou vybarvit pracovní list a udělat linky od zeleniny do hrnce.
Stáhněte si kluka, vytiskněte, zalaminujte a podlepte průhlednou kapsou. Nakrmte ho dobrotami. Naučte se, zopakujte si a procvičte I like / I don‘ t like…
Podpořte své učení písničkou, obměňujte druhy ovoce/zeleniny a kladné i záporné like:
I like apples, I like apples,
yum, yum, yum.
I like apples in my tum…
Vystřihněte si mobil i jednotlivé obrázky obličeje a dokreslete jim tváře (úsměv, slzičku, obočí, úškleb…) i vlasy. Kartičky s obličeji přehněte svisle napůl a nalepte jednou stranou k sobě. Vzniklý carousel nalepte na mobil a dobarvěte panáčka. Povídejte si o emocích.
Vystřihněte si medvídky a kousky zimního oblečení. Oblékejte méďu dle instrukcí nebo si zahrajte hru na procvičování otázek: „Máš na sobě…?“. Každý si může medvěda obléct, krátce ukázat spoluhráči a ten potom vykládá, co vše měl oblečeno z toho, co si zapamatoval…
Zahrajte si velikonoční DOBBLE, naučte se a procvičte si u něj velikonoční slovní zásobu.